Sider

mandag den 7. april 2014

Uh, jeg har været heldig :-)

Jeg har simpelthen vundet den give away, som jeg har krydset allermest fingre for i meget længe :-)

For en månedstid siden stødte jeg på en ny blog: StrikSofie, i forbindelse med at jeg så, at hun havde en give away, hvor hun udlovede en samlet boks med 4 Tilda bøger. Jeg er jo så absolut en fan af Tildas univer, så den give away måtte jeg bestemt deltage i :-)

Og så for ca en uge siden skrev StrikSofie til mig at jeg havde vundet :-)

I kan tror der blev jublet i det lille hjem :-)

I fredags fik jeg så hentet min pakke på postkontoret, og det er så fine bøger :-) 

 Glæder mig så meget til der bliver tid til lidt Tilda kreari igen - men indtil da kan I jo se her hvilken krearier "Tilda" allerede har inspireret til :-)

Hvis I ikke allerede kender StrikSofie, så er bloggen bestemt et besøg værd :-)

Tusind tak for din fantastisk give away 
og endnu engang tillykke med din fødselsdag Laila :-)


12 kommentarer:

  1. Super heldig er du da lige, Sanne. Hvor er det dejligt. Jeg glæder mig til at se hvad du får ud af al den nye inspiration!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :-) Ja det bliver spændende :-)

      Slet
  2. Hvor god til dig;) Elsker Tilda kreationer,men har ladrig fået lavet noget af dem selv, de er SÅ smukke.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Du skal da bare springe ud i det :-)

      Slet
  3. Tillykke med gevinsten,du er super heldig:0)

    SvarSlet
  4. stort tillykke også herfra!! Jeg ved jo hvor meget du har ønsket netop disse bøger så derfor er jeg sååååå glad for at det netop var dig der blev den heldige!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lena :-) Ja jeg snakkede da vist ret meget om de bøgen en formiddag hos dig :-)

      Slet
  5. Stort tillykke - det er nogle vildt lækre bøger, som jeg også godt kunne tænke mig.
    Glæder mig til at se, hvad du får ud af dem, når tiden bliver til det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ketty :-) De er også ret fede :-)

      Slet
  6. Tak for de pæne ord og den fine reklame for min blog.
    Glæder mig til at se hvad du får fremstillet.....det ser
    jo ud til at bøgerne fandt det helt rigtige hjem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mente hver et ord Laila - du har en rigtig hyggelig blog :-) Jeg tror biblioteket, vil takke dig, for nu kan de få deres bøger hjem igen - de har efterhånden boet hos mig i længe, da man jo aldrig ved hvornår man lige står og mangler en Tilda bog :-) Ja så, de vil blive rigtig værdsat her hos mig :-) Kh

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)